کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یوبی‌سافت هم بازی واقعیت افزوده خود را می‌سازد

درحالی‌که Niantic با بازی Ingress وارد عرضه بازی‌های واقعیت افزوده شد، حدس می‌زنیم که شهرت Pokemon Go موفق به باز کردن راه برای تولید بازی‌های واقعیت افزوده شده باشد. حالا می‌توان پتانسیل و فرصت‌هایی که واقعیت افزوده برای دنیای بازی دارد را دید.


ubisoft-logo-640x439

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بااینکه به نظر می‌رسد واقعیت مجازی درگذشته انتخاب پرطرفدارتری بوده است، موفقیت Pokemon Go می‌تواند واقعیت افزوده را به‌عنوان جایگزینی با احتمال موفقیت بالا نشان بدهد.

مدیرعامل شرکت Ubisoft آقای Yves Guillemot در طول یک کنفرانس تلفنی اعلام کرد که تحت تأثیر موفقیت Pokemon Go قرارگرفته است. تا حدی که به‌طعنه ادامه داد که پروژه بازی واقعیت افزوده‌ای را در شرکتش آغاز کرده است.

بااینکه Guillemot تأکید کرد که بازی آن‌ها از نوع Pokemon Go نخواهد بود، ولی به همان میزان بر تکنولوژی واقعیت افزوده تأثیر خواهد گذاشت. همچنین مشخص شد که بازی به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد، پس ثانیه‌شماری نکنید؛ اما همان‌طور که میدانید شهرت Pokemon Go همگی ما را برای اینکه ببینیم توسعه‌دهندگان دیگر با چه ایده‌هایی از این تکنولوژی بهره خواهند برد، هیجان‌زده کرده است.

در همین حال سؤال آزاردهنده‌ای ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است. اینکه آیا شهرت و موفقیت Pokemon Go در حال حاضر تنها به خاطر تازگی استفاده از این تکنولوژی است یا خیر. بااینکه هنوز مشخص نیست Nintedno بتواند این شهرت را حفظ کند، اما مسما از موفقیت فعلی خود لذت می‌برد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32981 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/04/31 تعداد مشاهده: 1943
سافت گذر